Monday, July 5, 2010

Spekulasi Punca Penceraian Azrinaz Mazhar Hakim vs Sultan Brunei

Salam isnin...
Saje pepagi nak citer pasal Azrinaz nie... Macam2 spekulasi kan mengenai punca penceraian die ngan sultan brunei... tp hingga ke hari ini, takde berita yang sahih yang kita dengar...

Ai plak terfikir, ape khabar azrinaz sekarang? Die dah balik malaysia ke? Atau masih duk kat brunei? Die kena keja ke untuk tampung kehidupan die dan anak2 die? Atau sultan brunei bagi nafkah kat die? Maklumler, sebelum nie kan hidup mewah giler...skang sudah janda...

Ape2 hal pun, simpati jugak ngan nasib die... sape yg benar dan sape yang salah, hanya mereka jer yang tahu...

7 comments:

~aSHa~ said...

tajuk sgt gempak tu..uhuhuhu

LYaFRINA said...

haa.. itula.. tajuk tu mbuatkan jari zasssss.. kesini.... GEMPAQQQ sunggoh!!!

harap2 azrinaz tabah la.. dh x de jodoh.

kak mas said...

dah sampai situ jer jodohnya kan.. redho jer la.. simpati jugak dgn dia. tapi mungkin itu yg terbaik untuknya..

ibu_Arifa said...

apa boleh buatkan..byk2 bersabar dan redha jer lah..harap beliau tabah mengahdapi dugaan ini.

WaWa_EzRiLL said...

alamak..semalam xsempat nak blogwalking.. tp nak juga komen...
semoga beliau tabah hadapi dugaan ini...

Liza said...

Uwaaa!! eden tertipu. ingatkan ada betul spekulasi2 tersebut. chit!! hanyalah strategi semata-mata.. hehehehehe....

eima said...

tajuk buat aku click .. tp ceh !!
hahahah asek tertipu je tau ai nih .... hahah