Sunday, July 4, 2010

Mentor 4 - Mohd, Protege Ziana Zain Jadi Juara

Tahniah buat MOHD, Protege Ziana Zain coz jadi juara Mentor 4.... menangler RM100k kan...
Markah keseluruhan 71 markah.... Dayang dan Adi tempat kedua dan Azmer dan Nani tempat ke3...

Ai tak tengok sangat mentor... tp personally, ai suka Ila Damia n Joe Flizzow... Tp ramai jugak yang komen kata MOHD nie menang sebab pengaruh Ziana Zain...

What everpun, Tahniah buat MOHD...

4 comments:

@e_da said...

saya pun minat ila damia.. kecewa sgt bila dia terkeluar

zue @ annaleeya said...

kita pon minat ila damia... sakit ati bila ila terkeluar.. mmg betul pon... mohd nyanyi bkn best, tp org undi mentor dia tuh... mencik ai...!!

SyidaGorjes said...

protege yg last minit tu menang?tak tgk pun malam tadi.hehehe

mrs zach said...

laaa..dah abis ke mentor kak? hahaha..ai pun tak tengok. tapi serious...ai pun suke illa damia. alaaa..ai rasa skali je tu dia mcm hancuss sbb bawa lagu tiara jacqueline tu. pd ai..lagu tu yang salah..sbb lagu tu mmg hancur lebur! mmg laa..mohd tu menang sbb pengaruh kak ZZ. sejak illa damia keluar, ai terus tak tengok mentor. *sigh*