Friday, July 9, 2010

Sotong..Sotong...Sotong..

Sane sini heboh pasal sotong paul nie... ari nie kat hot fm topik pasal citer bola tp more citer ke sotong paul lagik...

Terer sangat ke sotong nie buat ramalan... tua jer ai tengok sotong nie, kalau makan pun konpom liat...tp bleh makan ke? goli jer ai tengok...

Lantakler nak citer pasal sotong nie, yang penting SOTONG CELUP TEPUNG tetap menjadi pujaan hatiku....hehehhe

6 comments:

zue @ annaleeya said...

betullll.... sotong celup tepung sgt sedap dimakan... hehehe!!!

Sitisifir10 said...

sotong sumbat pun sodap.....

qasehadam @ nurul said...

hahah siap ade nak ugut munuh tuh sutun ni..hikhik ahli nujum negara ke ahli sihir gak nye si kurita liat ni

::Mamalyna:: said...

zue, sudah semestinya...nyum2..hehehe

::Mamalyna:: said...

siti, org kelantan ke? sotong sumbat tue makanan org sane kan...

::Mamalyna:: said...

nurul, tu ler, bleh plak nak bunuh sotong nie... pelik jugak ngan sotong nie, dah banyak tangan, kut2 tangan tue yang terkena kat negara yg menang tue kan..hehe