Thursday, July 8, 2010

Kek Batik

Esok ada jamuan perpisahan kat ofis asben, buat secara potluck... Asben ai request suruh buat kek batik 2 loyang... mana nak ada loyang kat umah ai tue... Pendek kata, ai isi jer dalam bekas plastik tue...
so petang nie, before balik umah, kena singgah dulu beli bahan2... coz bahan penting wat biskut batik tue takde... yang ada kat umah tue cuma susu ngan telur jer... Semata nak p Ca4 beli barang2 tue cam tak berbaloi jer, nanti banyak plak rembat barang lain... nak p mydin, cam jauh plak, lagipun mydin kecik, org ramai, konpom sesak... Plan nak singgah kat pasaraya darussalam yang baru bukak tue, nakler jugak tengok camne rupa dalam pasaraya tue kan...
*Plan nak pose ari ni, tp tak jadi coz semalam tak makan nasik*

14 comments:

nigina said...

sedap lah pulak kek batik.. ni yang teringin nak buat nie...

iman miasara said...

sedapnye kek batik kak ijan... nyum2.. xsabar tunggu esok... mama to be nih ngidam...

fikaryna said...

anta cni sket..suka jgak..hehe..

eima said...

letak je dalam tupperware ..pastu suh je org kat opis ayahlyna potong sendrik...

Sricahaya said...

lama tak bt kek batik..
nak bt gak la cuti ni..:)

Fieza79 said...

mesti sedap kek batek tu...nyumm..!

mama zharfan said...

me tak pandai buat and tak pernah buat kek batik ni, setakat mkn ajerlah, tp tak suka sgt pun sbb manis :p

::Mamalyna:: said...

nigina, hehehe...buat jgn tak buat..

::Mamalyna:: said...

nurul, tu kak izan dah buat, sila makan yer...samosa pun ada tue..hehe

::Mamalyna:: said...

eima, memang tue jer yang ai buat pun...pandai2ler meka potong sendiri..

::Mamalyna:: said...

ryna, hehehe...bleh2, nak pos ke?

::Mamalyna:: said...

sricahaya, cepat cari bahan ari nie, esok bleh buat dah..hehe

::Mamalyna:: said...

fieza, sedap2...hehehe...puji sendiri nie..

::Mamalyna:: said...

suzie, kek batik nie senang jer nak buat tp jgn letak susu manis banyak sangat, memang manis coz biskut meri tue dah manis dah..hehe