Wednesday, July 7, 2010

Model In Making...

Lyna skang, pantang disuruh bergambar... konpom berbagai2 aksi die buat... angkat tangan, peluk tubuh, lentok kiri kanan.... dan port die terbaru kat dinding area hall umah kami... sebab ape, sebab ai ajar die posing selalu kat area tue... kadang tue sanggup berlari dari dapur n posing kat situ pehtu panggil kami untuk tangkap gambo die... layan ajelah perangai die tue...

jelingan manja

posing sambil nyonyot
my old camera with new setting!

14 comments:

eima said...

alahai tomey nye ...
pesal semua nye putih ..silau mata aku la ...

::AyahLyna:: said...

ishk..pak dier tak pandai main cahaya lagik..tunggu dier terro sket ok laa..Hahahah

fikaryna said...

gambar nyonyot yg mahal tuh..hehe..

Zaidah said...

model nyoyot tu cantik....bleh kenal..hehehe

LYaFRINA said...

tomei la lyna ni.. baguih la beri kerjasama y baik utk sesi photoshoot.. walu pon sndiri2 punya.. besar nanti blh jd model ni

..nOj.. said...

gambo yg atas tu mcm dh beso je lyna

Love... said...

jemput singgah
http://ilhamcottage.blogspot.com

something for ur lil ones

::Mamalyna:: said...

eima, tue setting camera... mana yg gelap, kita putihkan, hehhee

::Mamalyna:: said...

AyahLyna, dah kita takde DSLR, pakai ajelah kamera tue..

::Mamalyna:: said...

fikaryna, hehhee...gambar nyonyot tue wajib..

::Mamalyna:: said...

zaidah, bleh2...nama saya lyna, saya nakal..hehehe

::Mamalyna:: said...

lya, hehhee...berapa lama mak paknye training die..

::Mamalyna:: said...

nojah, kalau ko tengok die tido, lagiler ko bleh cakap, lyna memang beso...hehee

::Mamalyna:: said...

Love, insya allah..