Wednesday, July 21, 2010

Menu Berbuka Yang Mantop!

Menu berbuka pose hari isnin.... dan hari isnin jer yg ai pose... minggu depanler kut sambung balik ganti pose

Dalam pening2 yang menggila tue, ai gagah singgah pasar semata nak beli ikan bawal...dah plan nak masak ikan bawal sweet sour kan...

kelentung kelentang di dapur....dan iniler hasilnyer..
Ikan bawal sweet sour... hasil tangkapan gambo kamera biasa, tp kalo gambo ini ditangkap guna dslr, mungkin gambo ikan nie laggggggiiiiii cantik, hehehehe
sayur tauge masak kicap
telur masin

kesudahannya, kami sekeluarga kekenyangan!!! ilang terus sakit kepala ai, hehehhehe

12 comments:

~anna&anuar~ said...

kecurrrrrrrrrrr weeeeeyy pepagi ni kak!!!!

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

kena cari stok telur masin ni tuk pose...hehehe

ejaMaria said...

pagi-pagi sudah gambar makanan... haih... dah la hujan... lapar la pulak!

qasehadam @ nurul said...

ari ni nak rebus telur masin nk mkn bubur xlalu nk mkn nasi

fikaryna said...

wah, mmg mantop!..


pagi2 bangkitkan selera..huhu..

..nOj.. said...

ikan bawal bukan kegemaran sgt. nasib baik. tp toge tu mmg peberet aku tu wei. kalo takat semangkuk gini, aku mkn sorg je.

aku pun nk mcm izan, nk bli bebanyak stok telo masin. penting ni

::Mamalyna:: said...

anna, sila telan air liur dan jamu mata sahaja..hehe

::Mamalyna:: said...

izan, jgn makan banyak2 sangat, kang kena darah tinggi..

::Mamalyna:: said...

eja, heheh...dugaan tue, heheh

::Mamalyna:: said...

nurul, ai kalo beli bubur, mesti suruh letak ikan masin..

::Mamalyna:: said...

ryna, hehehe...wat idea utk makan malam, heheh

::Mamalyna:: said...

nojah, ikan bawal feveret aku tau... aku bleh makan ikan tue, tanpa tinggal kesan pun... cuma tulang keras jer aku tak makan..heheh