Thursday, July 15, 2010

Kes Badrul Muhayat

Pagi tadi on d way p keje, dengar radio Hot FM.... pehtu dengarler berita mengenai artis Badrul Muhayat telah memukul isterinya lagi kerana melarikan duit tebusan or ikat jamin die...

Sedangkan Badrul Muhayat baru jer buat pengakuan maaf kepada isterinya kerana kesalahan memukul...
UlasanMamaGossip:
Muka ensem tp perangai....ermmm

5 comments:

[-suziey-] said...

haih...ape nk jadi la dia ni..ishhh

mummy_ayu said...

sama la here...dengar gak..ntah menda ntah..baru mintak maaf dah pukul lagi..elok kasi penjara jer..senang..

::Mamalyna:: said...

suziey, tu ler...elok dah bebas, kang ada jugak kena tangkap balik, ehhe

::Mamalyna:: said...

mummy ayu, tu ler, elok jer sehari pas mintak maaf, pehtu pukul balik...donia2!

..nOj.. said...

heheh dia mintak maaf je kan. takde plak dia kate SAYA JANJI TIDAK AKAN MENGULANGI LAGI. ceh hampeh je artis mesia ni