Tuesday, July 27, 2010

Jahatnya Kamu!!!


Lirik Stacy AF6 -


Jahat Aku sudah serik bercinta

Kerna asyik berakhir dengan kecewa

Tapi sejak hadirnya dia

Semua sistem kawalan kini terdedah


Kepala kata jangan gelojoh (no)

Hati pula kata pergi (go baby go)

Benarkah cinta itu buta

Kerna tak nampak apa selain dia


Korus

Aku aku

Bagaikan sudah terkena mantera cinta

Dari manakah kau datang menyerang

Diriku diriku

Yang disangka kebal

Oh jahatnya kamu

Jahatnya kamu


Engkau engkau

Penyebab diriku terigau-igau

Kini ku terbayangkanmu hampir setiap waktu

Ku mahu ku mahu denganmu selalu

Oh jahatnya kamu

Jahatnya kamu


Apa agaknya sudah jadi

Pada ingkar untuk tak bercinta lagi

Walaupun belum bersedia

Tapi hatiku mendesak dan menggesa


Ulang korus 2X


Jahatnya kamu


Jahatnya kamu

I LIKE THIS SONGGGGG!
STACY MENARI BEST!!

5 comments:

~anna&anuar~ said...

ape ke lagu gni?? haiiihhh...

penah nmpak stacy ni joget(ehh?? joget??) kat pdg kota ari tu.. gilerrr byk energi die ni.....

BIONIC WOMEN said...

Anak daraku itu amat suka pada stacy sebb stacy pandai menari...hehe

eima said...

aku pun suka die nih ..
semua2 bdk af stacy je aku suka ...


note : aku tgk stacy nih cam cik geli la ..tatau nape ....genik kot

Zaidah said...

tapi tak ade melankolik langsung dianyer senikata...huhuhu

mummy_ayu said...

suka lagu lagu stacy...sempoi jer..