Thursday, July 8, 2010

Feveret Lyna - Samosa

Lyna skang amat2 suka samosa yang mak tok die buat... Sekali makan, bleh 4 keping direct dan habis tanpa tinggal sisa sikit pun...

Kalau dulu, dalam peket tue ada 10 keping, ai goreng 5 jer...cukupler untuk kami makan kan... skang ni tidak lagi, kena goreng semua... kalau tak, pandang jelah samosa tue n telan air liur coz lyna akan makan banyak...

Dah mak tok n tok wannyer tokey samosa frozen, cucunya tukang makan plak....hehehhee

18 comments:

iman miasara said...

kak ijan... cm bes je samosa tuh... hehehehe ngidam nih.. sepeket bape? abg hilmy xmoh bgtau... hampeh...

nigina said...

uiii macam sedapnya samosa nie...

Echa said...

wei.. aku nak beli... jual kan??? pos boleh kan.. ni serius nieh.... lapo sangat dah ni..

::Mamalyna:: said...

nurul, lohh tak tau ker... mak die tu tokey tau...nak ke? karipap pun ada..

::Mamalyna:: said...

nigina, hahaha...sedap2! makan panas2, syok..

::Mamalyna:: said...

echah, ko jangan main2 wei.. ko bebetul nak ke?

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

susah nk jumpa budak suka makan kuih! bagus lyna! sng la camtu.

Sitisifir10 said...

lyna, kamu makan sorang2 ye taknak ajak macik...nak citit....

iman miasara said...

nk samosa kak... bape hinggit sepeket tuh?

::Mamalyna:: said...

fiza, lyna suka kuih2 yang jenis camtu..kalau jenis lembik2 nie, tak mo nyer nak makan...hehe

::Mamalyna:: said...

siti, aler macik, dah abis dah...macik tengok gambo je bleh..ehhe

::Mamalyna:: said...

nurul, nanti akak tengok kat umah yer...kalo ada, nanti akak kirim kat abang mie..

eima said...

baguih la lyna nih .. mkn semua .. tp bdn tak naik mana pun ... berat die dah brape ek ..

suka aku tgk budak² suka mkn ....
anak aku tak brape nk mkn ...
suka mkn ikan je ...

iman miasara said...

mekacih kak ijan... terliur den dibuatnyo... hehehehhee

Zimah said...

izan, nak 2 paket bleh? nmpk best je..

::Mamalyna:: said...

eima, u belum tengok lyna secara life, lyna gemuk tau...heheh

::Mamalyna:: said...

dah dapat kan...balik umah, jgn lupa goreng..

::Mamalyna:: said...

zimah, mak gomz memang ada jual tau, kalau die datang umah kami, memang die bawak, skang nie samosa ada satu jer, nanti kalo die datang, ada die bawak, ai roger yer...