Tuesday, July 27, 2010

Durian Addict

Hari jumaat lepas, asben bawak balik durian kg...die beli on d way nak balik pjaya...beli area kuala pilah... makkk ai, sedap gilerrrrr! beli rm30, banyak bijik dapat... sedara mara makan pun puas hati...


Pehtu ari sabtu, sepupu asben plak kasik durian satu tupperware biasa tue... isinya lagi sedap dari hari jumaat...


dan hari ini, disebabkan masih rasa tak puas makan durian, ai dah order ngan asben tadi...suruh beli durian lagik...kut2 on d way dari melaka tue, ada org jual tepi jalan, mesti beli...


ermm, masih lagi trasa kesedapan buah durian itew...
pehni kalo batuk or demam sebab terlebih makan durian, ai redhaaaa...

3 comments:

Fieza79 said...

duyan ni leh wt ketagih sguh..dh start mkn sok dn sok maseh nk lg...!

::Mamalyna:: said...

fieza, hehehe..betul! dapat plak yang sedap kan..

eima said...

hari mkn durian . mak aih ...
mmg betui addicted la nih ...dasat

aku baru mkn sabtu lepas ... beli yg paket je kat pasar mlm bangi ... sedap jg tp mkn 2 paket pun tekak dah rasa lain macam je...