Friday, July 16, 2010

Doa Seorang Isteri

For sure, selepas kita solat, kita akan berdoa.... dan sebagai isteri, kita semestinya berdoa pohon kepada Allah, semoga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, dijauhkan dari marabahaya dan macam2 lagiler... ape2 doa kita pun, hanya Allah jer yg tahu dan hanya DIA tempat kita mengadu...
ALLAH murahkan rezeki asben ai, itu kerja ALLAH... ALLAH yang tetapkan tersurat macam tue... ai sebagai isteri, semestinya ai tumpang gembira... Apa salahnya, turut sama kongsi berita gembira ini... buangler sifat hasad dengki

7 comments:

..nOj.. said...

hehehe

::Mamalyna:: said...

nojah, tu jer komen ko, hehehhe

~anna&anuar~ said...

sape dengki kat akak.. meh nak luku.. ai tompang vangga nihh sbb x tau bile plak ai nak jd pkerja cemerlang.. temelang ade la.. hahahah..

aku mama chami said...

biasa la kak. hasad dengki ni mmg susah nk dikikis dr hati manusia.

Fieza79 said...

ya btol fieza pon nk kongsi kegembiraan dan kebahagiaan tu...ehh kongsi rasa je bkn yg len tau..heheh..

[-suziey-] said...

lor...len mcm je doa ni..

diana said...

patut nye bile kita tengok orang bahagia kita rase seronok..
tapi ade jugak yang rase dengki mungkin sebab dia x pernah dan x kan kecapi kabahagian seperti itu..