Tuesday, June 22, 2010

Yess!!! Akhirnya...Sotong Celup Tepung

Disebabkan teringin sangat2 nak makan kan... gigih tau singgah pasar beli sotong... sampai jer umah, terus bersilat masa untuk bukak pose... menu semalam singgang ikan + udang masak merah + SOTONG CELUP TEPUNG.....

Puas hati makan...makan sampai pengsan... walaupun takler berapa sedap cam kedai tp bolehler...ayat cover nie, hehhehe... kira okler kan jadi bulat2 cam dalam gambo sebelum nie... kesilapan ai time masak nie coz tepung terlalu tebal... mana taknyer, ai p golek2 sotong dalam tepung sampai tak nampak rupa sotong, hehhee....

11 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

wahhhh behnya...tak ajak pung...hehehe...rini pasar tani...nak cari sotong gak ar...

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

wahhhh behnya...tak ajak pung...hehehe...rini pasar tani...nak cari sotong gak ar...

mela said...

wow..sedap..sedapp..ni peberet ni..walaupun lepas mkn akan bersin gila-gila..tetapi..sotong tepung tetap pojaan hati ku.hahahah...

azura samsuddin said...

terliur dibuatnyer, len kali pos sket ke Prseint 18 tu hehehe

ratna said...

ala.. ingatkan ada resepinya tadi.. meh ler kongsi..

eima said...

berjaya ek smlm ..
klu laki aku ade nih ... kompom mmg slalu le buat ...
weekend je balik ...so kedai je la ...

::Mamalyna:: said...

izan, tak sempat aku nak roger ko, terus ngap mulut..sedap ke sotong bakar kat sini..kat mane wei..

::Mamalyna:: said...

mela, bersin tue tolak tepi, yang penting masuk perut...

::Mamalyna:: said...

zura, hehhehe..tak sedap mane pun, first try tp bolehler nak telan.. kan..

::Mamalyna:: said...

kak ratna, hehehe...sat lagi ejan up kan yer..

::Mamalyna:: said...

eima, berjaya tp tak sedap sangat tp bolehler... feveret asben yek..