Monday, June 21, 2010

Maafkan Den, Andai Den Tak Bape Wangi Dari Pagi Tadik

Baru lepas solat zuhur.... gile punya lambat solat kan...dah cam solat sunat asar plak...
Dah sudah solat, tibalah masa untuk menempek kembali bedak kat muka, lipstik kat bibir...sekali bila nak kasik badan wangi, tengok2 perfume ai dah abis!!!! kering kontang!!!
Jika IZAN, botol minyak wangi dipecahkan oleh dak irfan, ai plak tak sedar perfume dah abis...
nak claim kat asben ke? takpelah...pakai ajelah colone johnson tue...

8 comments:

eima said...

wahhh .. rajin nye .....

mela said...

colone pun ok..baru budged.hahahahah...

::AyahLyna:: said...

Jimat duit aku..Leh laa aku beli dunhill red desire..hahaha

::Mamalyna:: said...

eima, rajin ape..touch up ke?..

::Mamalyna:: said...

mela, tu ler pasai..cam bau baby2 sikit kan..

::Mamalyna:: said...

AyahLyna, jgan nak perasanler... meh kasik ai duit..

::AyahLyna:: said...

blueekk..tak nak kasi..huhuhu..

::Mamalyna:: said...

ayahlyna, argghhhh...fedulik... ku songlap jer duit dalam purse tue...heheh