Friday, June 25, 2010

Telur Dadar Letak Mayonis

Memang dah perasan iklan yang Sheila Rusly bitau yang telur dadar letak mayonis tue dan baru tadi ai try....

Dah makan, serius sedap sangat2... terasa cam makan burger benjo pun iye jugak... rasa cam lemak2 gitu.... pehtu lemak pun bertambahler dalam badan kan...hehehe

Caranya yg ai buatler kan coz ai masak telur dadar pakai kuali biasa jer bukan pakai pan leper tue... Pukul telur, letak bawang, isi garam n letak mayonis... Mayonis, ai letak dalam peti ais, so lambat cair...masa goreng tue baru mayonis cair..... Tryler, memang sedap!!!

13 comments:

ejaMaria said...

wow... nak kena buat gak la nampak nye... anak2 dah minta 3-4 kali, Mama die je malas nak layan :)
klu dah comfirm sedap nih, harus la di cube... tapi bab lemak tu yg tak tahan... aduiii

mama_auni said...

ye ker. ..mil iza pon sedap..mau terai nti

~anna&anuar~ said...

sedap ek.. baaaeekkk..mlm ni cobe!

eima said...

ye ke ...
aku paling takut mencuba sesuatu yg baru + pelik .. tp yg baru tak pelik tak pe ....

nanti le aku pk kan nk try ke tak ...
tgu laki aku balik nanti la ... aku masak bg die mkn .. tgk die ckp pe ...

::Mamalyna:: said...

eja, tryler...sedap, cam makan benjo tue..lemak2.. tang lemak kat badan tue, sekali ni jer buat n makan...hehehe

::Mamalyna:: said...

iza, tryler buat...sedap! konpom auni laju jer makan..hehhe

::Mamalyna:: said...

anna, sedap! try n cobe..

::Mamalyna:: said...

eima, ai pun, takut nak cuba, tp cuba jer... tengok2 sedap! kasikler asbenmu makan, konpom trasa nak balik ari2..hehee

..nOj.. said...

sius ke sedap wei. aku tgk gak iklan tu. tp cam geli nk buat sbb dh goreng telo ngan minyak nk campur plak mayonis cam meloya je. ceh

::Mamalyna:: said...

sedap, cam rasa benjo tue... ko ni, ambik sudu, letak sikit2 mayonis tue dalam telur dadar tue, bukannya letak sesudu besar..

cicakgirl said...

betul betul betul sedap!
rasa lemak-lemak mayonis tu menjadi penyedap rasa!^_^

::Mamalyna:: said...

dik, dah penah wat ker? sedap kan..

natasya aina said...

Dah try dah.sedap menggila!