Thursday, June 24, 2010

Camniler Kalau Kemaruk Main Tenis....

Tengah ai tersengguk menahan mengantuk yang menggiler nie, dapat plak mesej dari asben. Asben ai tengah kursus kat Dengkil..

Asben:
Abang ingat nak main ptg ni. Ada plan ke mana2 ka?

Ai:
Xde (ngantukler, tak sempat nak pikior)
Asben:
Ok ok cuaca ok ka?
Ai:
Tak ok! ribut! Petir! Puting beliung! Ujan batu

Sedangkan cuaca kat sini, ok jerrrr
Tengokkkk... baru tak main sehari semalam, ari nie dah menggelupur nak main tenis... agak2 die percaya ke ngan mesej akhir ai tue...hehehhee

Nanti bila ai bebel lebih, konpom die cakap ' alaaaa...ayang nie, nak main tenis sikit pun tak bley...nanti abang p miri, kat sane tak bleh main'

*khemah putih tue, khemah untuk FLORIA

7 comments:

tiha said...

wah tenis..bestnya^_^

::Mamalyna:: said...

tiha, iyer tenis, asben ai tue hantu tenis..

~aSHa~ said...

laki ai pun dah jadi antu tenis...skrg ptg2 tenis..aritu bola tampar...meke ni sepasukan suka beralih sukan tu sama2 dan serentak..

kadang2 futsal....huhhh

mentang2 la kat sini seme ada...depan mata

::AyahLyna:: said...

Wah leh laa join...laki asha nie...dier duk main kat mana ahaks..leh ajak friendly..

::Mamalyna:: said...

gidah, set frendly wei... leh aku p jalan2 kat sane..

~aSHa~ said...

boleh aje...jom ar....dtg sini..leh kursus2 sekali..best woooo

::Mamalyna:: said...

gidah, nak set bitau awal2..