Wednesday, June 30, 2010

Tak Suka! Tak Suka! Tak Suka!!!!

Ntah kenapa bulan nie naik plak kawah berapi besar punya kat muka ai nie... terletak kat bawah bibir belah kiri.... yer, memang ai peot! tp bukan time nak peot tue die naik.... tengah peot dalam 2 hari lepas... besar punyer! Dahler besar, bermata2 plak tue... Ai agak kesan dari ari sabtu lepas yang kami semua p makan seafood kat badan lalang tue kut.... Ermmm nak wat camne, memang ai ada resdung pun... takkan nak pantang makan plak! Ada sotong celup tepung tue, of course my feveret...

Bilaler nak bebetul pecah nie, ni tiap kali ai p keje, ai letak conceler banyak sikit kat situ... segan wei ate dah besar sangat kan...

6 comments:

ejaMaria said...

ini nama nye jerawat pemanis... hehehe... letak celak la bagi hitam - jadi cam taik lalat... hehehe

::Mamalyna:: said...

kak eja, hehehe... letak celak pun, mesti org ingat, besarnyer tahi lalat die...hehehe

eima said...

tahu la muka licin ...
klu cam aku nih naik pun aku dahtak heran sbb dah slalu sgt naik ...haha
rindu ayah kot tuh yg naik jerawat tuh !!

::Mamalyna:: said...

eima, muka ai licin ke? takler wei.. cuba tengok muka ai personal wei.. banyak benor kawahnyer... yea!yea! esok ayah lyna balik..

..nOj.. said...

ko ni tiap kali peot mesti timbul menatam ni kan

::Mamalyna:: said...

nojah, tu ler... naik tue ikut suka, kadang kecik kadang besor...tensen aku wei..