Wednesday, June 30, 2010

Menu Orang 'Bujang' - Hari Kedua

Ari semalam, gantung piuk... malas nak masak so jalan senang, beli jer kat pasar tani yang duk ada kat depan ofis...

Menunya ialah:-
Yong Tau Fu - RM3.80
(bagi org duk pjaya, ai selalu beli kat stall yang tulis Seri Wangsi (not sureler nama gerai tue)... nak cepat pasan, yang muka org jual tu cam muka penyanyi awie.... kuah yong tau fu kat situ sedap!)
Kebab Daging - RM2
Murtabak Ayam Hafiz - RM2
(stall die tulis murtabak Hafiz, memang sedap! banyak daging...bukan cam sesetengah tue, daging takdak, bawang jer banyak... stall die pun ada jual roti boom jugak...murtabak die cam kaler kuning2 sikit - stall die ada kat pjaya ari selasa jer)
'Strawberry' Ayam - RM1
Pedal Ayam - RM1
Total : RM9.80

** Murtabak tue ai suruh budak tu potong 6, lyna makan 4 potong...tu ler yang tinggal 2 potong tue...tp dalam masa ai makan tue, lyna mintak jugak murtabak... dan ai dapat makan 1 potong jer..huhuhu

6 comments:

eima said...

senang ..beli je ...
tak yah masak klu che abe tak dok ...

::Mamalyna:: said...

ari nie ai nak beli jugak... sri teja! petang nie ai datang...

qasehadam @ nurul said...

bagus lyna ni kuat makan itu tandanye dia semakin nak membesar..seronok tgk anak2 kalo suka makan daripada xlalu makan nk minum susu je..sebab pada usia begini tubuh mereka sangat2 memerlukan kalori tuk membantu pertumbuhan..

..nOj.. said...

lyna dh mkn daging ek?

::Mamalyna:: said...

nurul, memang lyna kuat makan skang, riso plak maknyer..hehehe...harap2 jgn terobes sudah...

::Mamalyna:: said...

nojah, a'ah, nape? ko tak penah kasik kuyin makan daging ke?