Friday, June 11, 2010

Ngok Ngek Betul!!!

Kawan sekampung ai si NOJAH tue mengidam nak makan ikan terubuk masin... die tue badan jer kecik tp makan kuat!!! ntah p mane makanan die pun tak tau... kalau tak makan nasik, bleh jadi niyang rapik katanya....
(gambar cilok dari blog anna...trimas yer anna)
Pehtu si ANNA ada plak stok ikan terubuk masin kat umah die.... gigihler si anna tue kuarkan ikan, letak dalam mangkuk n snap gambo pehtu masuk balik dalam esbok.... ko wat gitu kan anna?
Gilerler nojah nie, tak dapat makan, tengok gambo pun jadiler... mengada2 pun iyer jugak... dah duduk kat kontan tue, tak usahler ngada2 nak makan ikan terubuk masin dari sarawak kan... ngidamler nak makan ikan patin ke ikan sungai ker.... dah tentu2 senang jer nak dapat kat pahang tue...
Nojah, kat umah ai ada ikan sepat 4 ekor, ko tak nak teringin nak makan ker... kalau teringin, ai snap gambo balik umah sat lagi....hehehhehee

8 comments:

~anna&anuar~ said...

hahahahhaha... bijak la kak ejannnnn... mmg ai wat gitu semata2 nak memenuhi kehendak antu raye die tuu... hahahhahahahah...

naseb yu credit kat ai... kalo x saman patblas jotaaaa!

wakakkakakaak...

pssssttt... die tu mmg.. selera humang aiiihhh... bdn cenonett.. dah kateee daaaahhh..

..nOj.. said...

hahaha bengom korang ni. ikan patin or ikan sungai blum tiba masa aku nk mkn lg weh. sbb dh jemu tgk kt cni. aku nk mkn mende2 yg susah nk ditemui. baru la rase best sket weh

::Mamalyna:: said...

anna, hahaha...takkan akak ambik gambo ikan tue, nak saman akak 14 juta...hehehhe...lainler akak ambik gambo asben anna n tulis entry 'lelaki kegersangan'...yang tu logik ler...hehhehe

::Mamalyna:: said...

nojah, susah ditemui dan menyusahkan org tau...hehehe..

faye said...

ikan ni boleh masak pe ye...??

~aSHa~ said...

aahahaha anna pun sama ngok ngek layan si nojah ngok ngek..

::Mamalyna:: said...

faye, goreng biasa + bawang + cili api...makan ngan nasik panas2...sedap!!!

::Mamalyna:: said...

gidah, tu ler pasal...si anna pun ikutler coz nak puaskan ati nojah tue...