Wednesday, June 30, 2010

Malam Ini Putrajaya Dibasahi Hujan

hujan lebat plak malam nie.... Bestnyer tido kan, tp ai masih lagi tak tido2...nak kasik mata bebetul ngantuk... kalau boleh, tak mo bukak kipas malam nie....

Yang tak bestnyer, apa plak kilat dan guruh.... dahler ai tido berdua ngan lyna... harap2 ujan cepat berhenti....

3 comments:

alyyani said...

oh yeke? lyna takut guruh tak? nia sy takut. tp kalau dah lena ok la. seri kembangan pun ujan dari petang td, ni baru benti. nite!

::Mamalyna:: said...

allyani, a'ah, ujan lebat dari petang lagi... lyna takut jugak tp tengok mood die, agak2 kuat sangat, ape lagi berlari2 peluk mama die...heheh

eima said...

seb bai fahim tido awal smlm ...
klu tak dok atas riba je la .. haha
dulu tak takut .. pas die nakal² nenek die takut kan .. dah beria takut plak ... aduhai ... sabar je la..

smlm die terkejut² la jugak ... dlm tido ...seb baik aku masuk bilik awai sbb astro tak leh tgk .. celik mate tgk aku ade tak de le dia menjerit .. haha