Monday, June 21, 2010

Alahaiii....Tedapnyer.....

ari nie ai tak p cafe pun... dan tak makan ape2 pun coz ai pose... ada 5 hari lagi... Tp dah tengahari nie, mulaler perut bunyik2 kan... biasa diisi, tp ari nie tak, tue yang meminta2 tue... Plannya nak masak daging masak kicap ari nie, letak kentang sikit, makan ngan nasik panas2 kan tp mulut nie teringin plak nak makan SOTONG CELUP TEPUNG...ishhhh tedapnyerrrrr...makan panas2 kan...

Teringat sotong celup tepung yang ai makan kat bagan lalang ari khamis lepas...nyum..nyum..

*images from google

16 comments:

Afne said...

alahai mamalyna, terlioq afne dibuatnya!

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

beh kan???nak jugakkk...

nigina said...

i pun nak gak.. kekadang i pun rajin gak buat kat rumah ...

BIONIC WOMEN said...

mamalyns..buat kita terliur ler..hehe

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

kalo balqis suka no denagn udang goreng tepunynyer...habis diratah tanpa makan nasi

SyidaMislan said...

seriously!ai dah lama tak mkn sotong goreng tepung.ni yg buat tak tido malam nih...

::Mamalyna:: said...

afne, ejan dah kecur air liur dah nie...tahan2 sampai bukak pose..

::Mamalyna:: said...

izan, ko buat...pehtu antar umah aku bleh..

::Mamalyna:: said...

nigina, hehehe...tu ler, plan petang nie nak wat jugak2..

::Mamalyna:: said...

bionic woman, hehehe... ni tengah tahan lapar nie...kuatkan iman, huhuhu

::Mamalyna:: said...

anje, tu ler..ngap2 sedar2 dah abis kan...dah mamanya kena goreng semula..huhuhu

::Mamalyna:: said...

akak gojes, jom kita beli sotong petang nie...huhuhu

eima said...

aku slalu buat utk en.somi tercinta.. tp aku tak mkn ...
pic ko mamalyna tk buat aku terliur .. hahah

Me_Lina said...

sotong goreng tepung kt bagan sedap kan... we all tiap2 bulan ke sana... heheheh penangan sotong goreng tepung ngn ketam masak pedas pecah telur... hheheehhe

::Mamalyna:: said...

eima, iye ker...fuhh! nasib baik, kalau tak, ai kena buat lebih kasik jiran plak, hehehe

::Mamalyna:: said...

Lina, a'ah, sedap sangat tu yg teringat2 tue...biasa p makan kedai mane? senandung malam tue ker..