Monday, June 14, 2010

LYNA or PITINA

Nama dalam mykid saya
LYNA NURFITRINA BINTI MOHD HILMY
Nama pendek saya LYNA

mama n ayah panggil saya ngan nama nie

Masa taska lama, kadang2 auntie kengkawan bilik panggil saya LYNA NUR
tp nama yg famous org panggil saya....terutamanya ahli keluarga saya ialah PITINA

mama n ayah kalau geram ngan perangai nakal saya pun panggil saya PITINA

walau camne org panggil saya pun, saya tetap LYNA NURFITRINA

19 comments:

..nOj.. said...

hai pitina

Huda said...

pitina sgt cute name itu :) secute orangnye juge :)

Me_Lina said...

pitina dh chubby... auntie jeles bangat... bila la my "yaya jaya" nak chubby gak... sob sob sob....

p/s dr alya zahra = pitina.. kita ada baju yg sama.. tp baju kita color coklat la... hehehehe

Zaidah said...

salam kenal yer PITINA....

::Mamalyna:: said...

nojah, yo acik noj...

::Mamalyna:: said...

huda, memang kami panggil pitina jika die wat notti..hehehe

::Mamalyna:: said...

alya, ye ker baju kita same...baju kita nie ayah kita yang pilihkan...hehee

::Mamalyna:: said...

acik zaidah, salam kenal kembali...

~aSHa~ said...

nama mcm org putih je...muka pun ala2 anak org putih...
'hi pitina, im aunty sally..., do u know me?'

erkkk tiba2 sally keluar plak

mamalieyna said...

hkhik..pitina..cute jer!

::Mamalyna:: said...

gidah, hehee...apsal ko sally2 nie... ada share ke ngan die...mana tau kut2 ko boleh beli kete sebelah ker...hehe

::Mamalyna:: said...

mamalieyna, hehehe...cute ke bunyi die..

~aSHa~ said...

mama pitina --> ai dah book kete tau..tgu cek dari nuff je ni..minggu depan sampai cek terus ai bawak cek nuff tu ke bmw butik

::Mamalyna:: said...

gidah, hehehe...konpomler ko ada share ngan mr. sally tue...

eima said...

comey la....
putih gebu ....

mela said...

comel la nick name dia.Pitina..manja gitu.Kalau lekat sampai remaja sure fames nih.

::Mamalyna:: said...

eima, hehehe...skang lyna memang gebu + gomok pun iyer jugak..hehe

::Mamalyna:: said...

mela, nanti jumpa, leh panggil lyna pitina

mela said...

eee...sukanya.Bila la gamaknya aku nak jumpa dia lagi.pitina..ooo..pitina.