Wednesday, June 23, 2010

Kursus Di Miri Ler Plak!!!

Baru dapat phonecall dari asben bitau yang

'AYANG, ABANG KENE PERGI KURSUS KAT MIRI DARI 28.6 HINGGA 1.7... KURSUS UNDER JPA, P ARI AHAD NI...'

Ai? Yolerrrrr.... giler punya short notice! p ari ahad ni iaitu lagi 3 hari lagi... surat pun tak dpat lagi kat ofis die.... baru dapat phone call dari JPA...

wuaaa...tinggal berdua ngan lyna, amat2 mencabar bagi ai nie... dahler cik lyna tue manja ngan ayah die... nasib baik ai plan tak pose minggu depan, kalau tak, memang nipis jer pahala ai, kut2 ai jadi 'hulk' ngan lyna, hehhehehe

15 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

berdua ok lagi...kalu bertiga sure ko royan...percayalah...

Zaidah said...

btul tu...tak apelah berdua....kan ok ape...hehehe

alyyani said...

HEHEHE.. OK LA TUH. KALAU MCM SAYA KENA TINGGAL LAGI HARU KOT. ANAK 2, KECIK LAGI. BUKAN HULK DAH. ATAS HULK APA EH? HEHE.. U CAN DO IT :)

..nOj.. said...

asben aku pg esok sampai ahad. adehh

Anonymous said...

sama la kita...mak ngah pun nak kena tinggai ni..lama pulak tu...

aiDieNa said...

Huhuhu.. cedehnyer.. bile kena tinggal² nie.. tapi lagi kesian kat anak kan.. nanti hari² dok tanya.. ayah mana?? Ayah tak balik lagi?? Ayah work ker?? Aduuhhhh.. poning nak explain..

::Mamalyna:: said...

izan, thats y belum jadi lagi adik lyna...part nie yg ai tak sanggup, huhuhu

::Mamalyna:: said...

zaidah, harap2 lyna okey nanti...amin!

::Mamalyna:: said...

allyani, ye ker...chaiyork untuk awak...atas hulk? niyang rapik...hehehe

::Mamalyna:: said...

nojah, asben ko p mane wei... jauh2 ko semenanjung, aku nie overthesea..

::Mamalyna:: said...

anon, mak ngah tak bleh challenge ler... tp takpe, mak ngah leh datang main2 ngan lyna kan...buat kek..huhuhu

::Mamalyna:: said...

kak ina, nasib baik lyna tak pandai cakap lagi tp die selalu cari ayah die..

Zimah said...

izan,hsbn i pun kursus minggu dpn 28/6-30/6..sib baik kat PD je..tp sakit gak la..sbb i x reti drive..huhue..

::Mamalyna:: said...

zimah, ye ker...nanti p keje camne? gomz nie kursus jauh bebenor..

Zimah said...

izan, koi jln kaki je gi keja..xpun naik bas..sib baik umh dkt je ngn opis..