Wednesday, June 23, 2010

Fizz Fairuz Bagi Amaran kat Fasha Sandha... Habisler! Perang Besarler Korang...

Hebat! Tegang n Panas....

Fasha skang kan tengah marah sakan kat Tiz Zaqyah pasai kaco BF die, si Jejai tue... pehtu kata sebelum nie Tiz penah kaco Fizz Fairuz, ajak kuar kul 4 pagi kononnyer... sekali mamat nie bersuara daaaa....

“Semasa berita ini tersebar, saya ada mesej pada Fasha melalui Blackberry Massenger untuk bertanyakan kenapa dia perlu libatkan saya dalam hal ini. Fasha balas yang dia ada mendengar perkara tersebut daripada orang lain. Saya ingatkan dia agar jangan kaitkan lagi nama saya dalam agenda peribadinya itu.”

“Kami dah macam adik-beradik tiada istilah maksud kacau, mungkin ada dia telefon saya tapi atas hal lain dan bukan sebab untuk mengoda saya. Saya tidak faham apa motif untuk dia bagi kenyataan begitu. Kami tak mahu ambil tahu perkara tersebut dan menganggapnya sebagai publisiti murahan.”

ermmm... kita tunggu jelah ape yang terjadi...

22 comments:

MRS. K said...

mamarazzi dah sampai... yehaaa... ehhee.. ntah ape2 dorang ni.. layan je la..

Wansteddy Tales said...

mula2 baca kisah fasha ni pn dah agak dah. tujuannya nk wat publisiti murah. haih

.:mama dhia:. said...

kak..akak kene tag..

mamalieyna said...

fasha saje..herm..^_^

Zaidah said...

fasha lagi...dia nie...heeee tak tahulah nak cakap...

..nOj.. said...

yg ni pun aku tak tau kebende

eima said...

fasha tah pepe ...
saje je nk bgtau kat org yg die tgh berkapel ngan jejai la tuh ... berjaya rampas dr nora ....
org tak heran daa... ko sape DIVA ??

::Mamalyna:: said...

mrs. k, mama razi tak bertauliah, heheh

::Mamalyna:: said...

wan, ntahler...nak up citer die kut..

zue @ annaleeya said...

wohhoooo... panazzz nih....

::Mamalyna:: said...

yana, iye ker...aduhhh!!! banyaknyer utang tag

::Mamalyna:: said...

mamalieyna, iyoler...bila nak abis ntah..

::Mamalyna:: said...

zaidah, tu ler... tak abis2...dah ramai org plak terlibat..

::Mamalyna:: said...

nojah, ko p duduk dalam utanler wei...hehehe

::Mamalyna:: said...

eima, tu namanya Allah bayar cash! dulu ambik dari nora kan, skang nak kena rampas, kecoh satu malaysia..

::Mamalyna:: said...

zue, hehehe...panazzzz dari biasa..

Ain said...

tak abih2 fasha nie....

ada jer isu panassss pasal dia kan....

Hati Ema said...

maleh dah aku nak layan si pasha ni....

~aSHa~ said...

mmg murahan tul si fasha ni

::Mamalyna:: said...

ain, tu ler...tak abis2..asyik nak bergaduh jer..

::Mamalyna:: said...

Ema, fasha yang start citer pehtu abis dikaitnyer org lain..dah jadik panjang...

::Mamalyna:: said...

gidah, citer yang panas jer sokmo fasha buat..heheh