Saturday, June 5, 2010

Its Happen Again n My Mom Warded!

Ingatkan dah abis kejadian ngeri pagi semalam... rupanya ia berlaku lagi kul 9 semalam... so kami bawak mak pegi ke hospital lagi... kali ni mak hypo plak.... so ai tunggu kat wad kecemasan tue dari kul 9.30 malam sampai kul 1 .30 pagi dan akhirnya mak ai warded di Hospital Putrajaya pagi tadi....

Ai pun sempat jumpa mak ai kul 2 pagi semalam kat wad... mak kena pose coz nak ambik darah n nak cek darah mak.... doktor cakap, dalam kul 8-9 tadi, darah mak akan diambik...

Jap lagi ai nak p hospital... ai p sorang, asben tinggal ngan lyna kat umah.... harap2 penyakit mak tak melarat.... TQ kengkawan di atas doa kalian...

8 comments:

tiefazatie said...

insyaallah xde pape mamalyna..byk2 berdoa ye kak..take care too..

ann @ hatiberbunga said...

Allahuakhbar.. br pasan entry psl ur mom...

doa ann sekeluarga agar yr mom sihat kembali.. insya Allah akn ok balik.. take care........

faye said...

insyaAllah...bawa2x kan Berdoa Pada Allah...moga2x tiada apapa

mama_umar_maryam said...

hm,br pasan jugak n3 ni..semuge aunty cpt2 baik k..

::Mamalyna:: said...

tie, tq sis..

::Mamalyna:: said...

ann, tue yang berlaku pada mak ai..semoga mak cepat sembuh..

::Mamalyna:: said...

faye, tq sis..

::Mamalyna:: said...

zeti, ituler yang ijan harapkan..