Monday, June 21, 2010

Agak2 kan, Apeler Budak Ni Borak kan..

Cuba tengok lyna tengah 'temberang' cik lia... yang cik lia pun kusyuk dan tawaduk jer dengar ape lyna cakap...hehehe.... Tengah tengok cat ke? tak pastiler... yang penting, cik lia tue memang tekun jer dengar lyna pot pet...hehehe

Cik lia, paham ke lyna cakap ape tue? Pot pet jer lebih...

12 comments:

~aSHa~ said...

mcm dora berborak je..comey

gambo sblm mcm dora...

Zaidah said...

ape yerk diorang borakkan...macam serious aje perbincangan dorang nie...siap mcm menulis kat atas lantai aje...tengok tu kucing pun syok tengok dorang borakkan..hehehe

lina said...

salam kenal...pakat tangkap kuching tu...:)

umilia said...

ntahla..aku tak phm ape lina ckp..cube ko xplain skit..hehehehe..

Mommyyus said...

"nak joint ke tak lepak ngan kucing kat bawah kerusi ni...?" hahah..apelah yang dorang bincangkan mase ni..

::Mamalyna:: said...

gidah, hehehe...tu ler...tengok cik lia tue tawaduk jer...

::Mamalyna:: said...

zaidah, hehehehe...kucing tu pun serius jer kan...ntah ape2 jer meka borak, hehe

::Mamalyna:: said...

lina, tue yang meka tunduk lebih kan...senang nak tangkap kucing tue

::Mamalyna:: said...

lia, aku pun tak paham...tengok cam serius jer muka memasing, hehehe

::Mamalyna:: said...

mommyyus, maybe kut...belum sempat nak masuk bawah kusi, kucing dah lari, heheh

Ada Dalina said...

hanya budok2 jer paham kak ejan..
heheh...

::Mamalyna:: said...

ada, tu ler...ntah ape jer meka borak..