Friday, May 14, 2010

Sepit Baju Pun Bawak Ke Ofis Ke?

Sedang ai teraba2 mencari2 duit syiling kat dalam handbeg ai, sesekali ai teraba sesuatu.... sambil tue fikir, apsal lain macam jer barang yang ada dalam hbeg ai nie.... Sekali ai bawak kuar, tengok itu adalah SEPIT BAJU....

ape ke halnyer, ai bawak sepit baju ke ofis kan.... ni sah2 keje si kecik LYNA tue....memandai jer letak dalam hbeg ai...nasib baik sepit baju, kutler die letak hanger dalam hbeg ai, tak ke haru dibuatnyer...

12 comments:

mama_auni said...

bese la tuh kak...agaknyer LYNA nak suh mak die sepit tudung kot..hehehe

::Mamalyna:: said...

fieza, hehehehe.... sepit tudung sebagai pengganti brooch ke? hehehhe

mamalieyna said...

ada anak kecik kt umah mmg lagu tu ler..huhu..

~anna&anuar~ said...

hahhhahah.. ingatkan segmen selongkar td..

Siti said...

adoii.....ada gak sepit baju yer....isk..isk..

hati - ema said...

hahahahaha..... aku selalu jumpe biskut dlm beg... adesss

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

tu mujur sepit baju, kalau dia letak sepender?? haa sapa nak jawab!

Afne said...

hahahhaaaaa lyna ooiii

pasai tu afne letak bekas penyepit kt tmpt tinggi kang nnti ada org guna buat sepit hidung hahaha

::Mamalyna:: said...

mamalieyna, hahahaha... so redha ajelah...

::Mamalyna:: said...

anna, wahhh, cam segmen fuhh yek...selongkar beg..hehehhee

::Mamalyna:: said...

siti, tu ler, duk raba2...rupa2nyer sepit baju ada dalam hbeg..

ema, mesti biskut dah lemau kan...hehehe

::Mamalyna:: said...

kak mimi, yg tu mintak dijauhkan ler... hehehe

afne, tu mesti hana punya kerja kan...hehehe