Monday, May 24, 2010

Ni Bukan Muka Mat Terap Tp Ni Muka Cik Lyna

Sedang asyik ai melipat baju bertimbun2 tue, lyna pun duk dediam buat keje die.... ai pelik jugak, pasal ape die bleh diam jer kan, biasa mulut tue potpet cam bertih jagung.... Rupa2nyer abis die p kejekan eyeshadow ai.... penutup bekas tue dah ilang ntah ke mana.... kalau betul eyeshadow tue letak kat atas kelopak mata, its ok tp nie kat pp.... udahnyer berceloreng pp gebu die tue...

die pi calit kaler grey...
Uwaaaa.... dah abis punah eyeshadow ai....

8 comments:

Me_Lina said...

alalalalal lyna... dh pandai share makeup ngn mama yer... heheheheh cute jer... i letak makeup i tgi.. atas almari... hehehehe sbb anak dara i pun dua kali lima jer... tp dier lg dasyat... makeup floor... hehehhehe meraung nak vakum n mop pulak...

::Mamalyna:: said...

Me_Lina, hehehehe...notti alya yek...nasibler kita ada anak dara nie, hehhee

eima said...

jgn kate anak dara je .. anak teruna aku pun sama je ... pantang nampak brg makeup aku ...
mula panjang je tangan dok terkuis-kuis nk amik atas meja solek .... pantang nampak mama calit kat muka ... die pun sama mengecek .. isshhhh mintak simpang ....
2 hari lepas dah pecah kan blusher ..bedak compact dikorek² nye...

aiDieNa said...

Semua budak akan lalui fasa yg sama.. nak buat apa jer yg dia nampak mak pak dia buat.. Alyaa Aisha dulu pon pernah buat benda yg samer.. hehehe

mela said...

haa..anak teruna aku dah besar ijan..dia yg akan suh aku pakai makup dan lipstik.Pastu kalau nampak tak lawa..terus ja dia cakap..apala ibuni..tak lawa la...dah jadik penasihat peribadi pulak.

::Mamalyna:: said...

hahahah...danish pun pandai iyer...ko kena p belajar mekap tue...

::Mamalyna:: said...

eima, hehehe...ingatkan anak dara suka bersolek...die geram kut tengok maknyer duk tepek2 kat muka..nak try jugak

::Mamalyna:: said...

kak ina, memasing nak teroka bende baru kut kak...hehhe