Thursday, May 20, 2010

Hebat Sungguh Pekerja Hotel Nie

tetiba hphone ai bunyi mesej masuk, tengok dari asben... tp multimedia message... bila ai bukak, tengok gambo seperti di atas... ai tak paham, tanya asben, gambo apekah ini... dalam 5 minit, asben memberi jawapan

"GAMBAR ORANG TEBAR ROTI CANAI PAKAI TIE"

hahahahaha.... dasat sungguh pekerja hotel ni, tebar roti canai pun pakai tie... kang tertebar tie sendiri kang...pusing punya pusing roti canai tue, tercekik plak tie kat leher, tersangkut tie ngan roti canai, hehehehehe... kat mane nak jumpa gambo serupa ini... silaler pegi or menginap di HOTEL SERI MALAYSIA AYER KEROH, MELAKA...

mrs. bubu n echah, cenggini ke org melaka tebar roti canai wei....hehehehehe

9 comments:

ctnurkhijah said...

ni mesti menu sarapan pagi...
kat seri msia alor star ada tosei..

nuraarin-life said...

Sekarang nie pekerja hotel bahagian mana pun kena kemas dan sopan...

BIONIC WOMEN said...

sungguh ganas pekerja itu..
mungkin ini dinamakan penebar roti canai bekolar putih..kuang3x
atau lebih sedap bagi nama penebar roti canai profesional...hehe

zue @ annaleeya said...

wlupon hanya tebar roti canai, totap nak nmpak macho taw... hehehe...

::Mamalyna:: said...

ct, hehehe..a'ah, asben kat seri malaysia melaka, alor setar tue kg my asben...hehehe

::Mamalyna:: said...

nuraarin, ye betul...coz nak melambangkan hotel tu kan..

::Mamalyna:: said...

bionic, hehehehe... tergelak ai...pro dah tue...

::Mamalyna:: said...

zue, yes.. macho even kerjaku hanya penebar roti canai... konpom sedap tue..hehehe

bukhairiah said...

kt melaka je jumpe tauuuu... huahuahua