Monday, May 24, 2010

Bibik Ai Penat!

cian tengok bibik ai nie...penat benor yer...banyak sangat tugasan umah yang perlu disettlekan seperti :
- membuang segala isi bakul mainan dan sepahkan ke seluruh pelosok umah
- membuang sampah atau bukan sampah ke dalam tong sampah
- menyepahkan meja makan
- memanjat sofa dan meja makan
- berjalan tanpa henti2 di dalam umah sambil mulut membebel
- memporak perandakan baju2 yang tak dilipat di atas katil
- main picit hon basikal tanpa henti

tu jer setakat ini....maaf, bibik ai seksi tidonyer, sampai terkangkang lebih... motif kangkang lebih supaya angin banyak masuk, hehehhehehe

22 comments:

faye said...

sweet gila cara lyna tido....huhu

Me_Lina said...

baju apa lyna pakai tu? kafton ker? alahi comelnyer... lyna makan apa ek? badan naik tu... nk naikkan berat alya gak... uwaaa... jeles tgk anak org pejal2 ney...

::Mamalyna:: said...

faye, sweet? seksa tue dik...heheheh

Fieza79 said...

letih bena nmpk lyna tu...??

::Mamalyna:: said...

Me_Lina, a'ah kaftan...kaftan tue labuh tp gigih i jahit kasik pendek... lyna memula payah makan tau, memang i susah ati...last ai kasik multivitamin, tue pun die tak berapa nak makan jugak...tp ntahler, tetiba selera die banyak jer...mungkin tukar taska kut..

::Mamalyna:: said...

fieza, memang letih, buat keje umah macam2...hehehe

..nOj.. said...

kaftan? wah ade saiz dia ek. hehehe

::Mamalyna:: said...

nojah, ada wei, saiz S tp yang aku beli ni labuh sikit...so aku sembat bawah die..

aiDieNa said...

Alahai kesinnyer bibik tu.. baper gaji Ejan bayar tu..?? Hihihi..;)

::Mamalyna:: said...

kak ina, hehhee...gajinyer ialah 4 pek susu fearnleaf..hhehe

~aSHa~ said...

pesal aku tak jumpa kaftan kecik comey gitu...mana beli?

penat tul bibik tu...dia kemas apa?

yuzie said...

ala.ala.comeynya lyna da pakai kaften..bl nk dpt baby girl lak nii...dengki2..

Anonymous said...

tomeinya pakai kaftan..beli mana? geramm aku

::Mamalyna:: said...

gidah, aku pun merata carik tau, last2 aku jumpa jugak...hehhehe

::Mamalyna:: said...

mama hadif, hehhehe...dah bleh kasik hadif adik tue, alya pun takde kawan nak main plak...sila usulkan kepada en hubby yer...

::Mamalyna:: said...

anon, hehehe...toce2...tp nie sape yek..

Anonymous said...

mak ngah lyna lerrr....

mamalieyna said...

comei pulak lyna tido dgn bajunye tuh..sukee...^_^

mela said...

bekenannya aku pada baju kelawar dia...comellaaa..

::Mamalyna:: said...

mak ngah, hehhe...den konfius ngan anon2 nie, nanti tengok yek lyna pakai kaftan, labuh tue, gigih kak izan jahit...

::Mamalyna:: said...

mamalieyna, hehehhe...susah cari, baru jumpa kaftan tue..

::Mamalyna:: said...

mela, hehhee...toce2..