Thursday, April 22, 2010

Sana Aura RedMummy... Sini Aura Ben Ashaari... Who Next?!!!

Skang nie sane sini org duk citer pasal kejayaan RedMummy yg dapat duit beribu-ribu hasil blogging kan.... Ai memang saluteler kat kak Red....

Pehtu fenomena Ben Ashaari pasal road tour ke blog ibu-ibu.... Sane sini para ibu-ibu, mama-mama, emak-emak, umi-umi, mummy-mummy citer pasal jelajah En. BA....En. BA, blog saya En. BA tak terjah lagi kan.... Pehni agak2 aura sape plak yek....

Takpe2 ai dah jumpa dah sape plak yang akan jadi aura pada bloggers semua.... tp nampaknya masih lama lagi nak tunggu aura tue muncul.... maklumler, skang baru practise kan.... harap2 cepatler die jadi glamer kan.... Nak tau sape? Sila scroll ke bawah....


.
.
.
.
.





.
.






.
.

Presenting
CIK LYNA PINKIE
hehehehehe.... gurauan semata2... sebagai senda di pagi hari....

8 comments:

Echa said...

wah.. lepas ni jadi blogger tegar la ye lyna...

LYaFRINA said...

heheheheh.. satu g... aura cahayahatiku..akan menerangi hati2 blogger semua..

kih..kih..just kidding

::Mamalyna:: said...

Echah, blogger tegar...tu yang praktis dari kecik tue...heheheh

::Mamalyna:: said...

lya, hahahah....takpe2...moga menjadi...amin:D

..nOj rawK.. said...

kesian tul rambut dia tu... potong la wei. xnmpk bijik mata dh tu

bukhairiah said...

ha ah la...cepat je rambut dia pjg..rs mcm br je potong kan?

::Mamalyna:: said...

nojah, rambutnyer memang cepat panjang...tu pun memang nak potong...

::Mamalyna:: said...

mrs. bubu, a'ah, rambut lyna memang cepat panjang...