Wednesday, April 28, 2010

Pagi Tadi Tinggi, Skang Dah Pendek!

Pagi tadi before p keje, ai tetiba teringin nak pakai sandal raya ai yang dah lama duk kat rak kasut tue.... Sandal ni ai beli time ada jualan besar2an kat putrajaya ari tue.... aler yang khemah besar kat sebelah bangunan KPDNKK tue....

Ketinggian ai 155cm (yer....katik jer ai ni, hehehehe) + sandal 2 inci tingginyer so ai jadi tinggiler pagi nie ai melenggangler jalan kan....Kebetulan plak, pagi nie lewat kuar umah so ai takde makanan breakfast... Kebiasaan ai akan singgah petronas tuk beli makanan....so p ler cafe ngan ofismate.... time jalan tue, dah rasa sakit dah...konpom nak melecet nie.... Cafe yang jauh tue ai bleh rasa jauh sangat2.... siap cakap ngan ofismate, bilaler nak sampai ofis nie.... even kaki sakit, jalan melenggang harus dikekalkan.... ai guna istilah biar sakit dalam senyuman....hehehhe

Sekali, naik jer ofis, ai bukak sandal tue....terus tengok jari kelingking kaki ai, dah merah n gelembung air
sakit wei..... pedih rasa nyut2....
Kebetulan plak, ai takde sandal spare kat ofis nie.... so ai have no choice....
Pakai ajelah sandal tuk toilet nie...

Tadi ai tinggi skang ai dah pendek dah....

4 comments:

ratna said...

awwwchhhhh.. ngilunya tgk melecet tu.

::Mamalyna:: said...

kak ratna...memang pun kak!!!! tengah denyut2 nie...

zahira said...

wah...mamalyna rajin nya update blog ;-)

::Mamalyna:: said...

zahira, hehhehe... hobi jadinyer...