Tuesday, April 6, 2010

Ohhhh Tidak!!!!

Start thari semalam, ai selalu bersin2....idung pun rasa gatal...pale pula mula tangkap ngap..ngap...berdenyut2, pening!!! Adakah ai nak kena SELSEMA?
Ohhhh TIDAK!!!!!
Bangun pagi tadi plak, tekak rasa perit....nak telan air liur pun rasa sakit... badan pun mula rasa tak sedap semacam jer....Adakah ai nak kena BATUK?
Ohhhh TIDAK!!!!

7 comments:

Nida said...

Kena MAKAN buah limau n minum plain water banyak2... semoga cepat sembuh

ratna said...

cecepat amik ubat.. nanti melarat lagi teruk!!

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

jaga², gelombang ke-2 H1N1mula menyerang..
semoga cepat sembuh okeh!!!.. =D

::Mamalyna:: said...

nida, tu ler...memang nak p cari panadol dah nie...

kak ratna, of course...takut melarat nie...

leily, ooo tak nak h1N1...takut2, huhuhu

Siti said...

sakang ni mmg ramai org sakit. batul la. selsema la..siti ni lak asyik pening jer kepala...

apepun, cepat2 mabik panadol..InsyaAllah berkesan.

Mama AqiL said...

hubby aku pun demam wei..2 hari dapat mc..aku nie pun mcm gaya2 nak sakit jea..tp harap tak ar..

::Mamalyna:: said...

siti, tu ler, musim kut...skang nie jap panas, pehtu tup2 ujan

anum, ye ker...cian laki ko...demam2 tue larat lagi tengok bola kan...hhhhee