Friday, April 2, 2010

Burger Yang Murah dan Sedap!!!

Boring memalam makan nasik kan, so semalam decide makan burger jer....lagipun thari semalam, duk borak2 ngan ofismate, bitau ada stall burger yang sedap kat depan sekolah agama kg. abu bakar baginda....so ajak asben p beli kat situ coz nak tau kesedapannyer....

so ini burger benjo....regenyer RM1
burger ayam double special...regenyer RM3.50
Memang Sedap!!!!
Harga burger :
Burger benjo
RM1
Burger ayam/daging biasa
RM2
Burger ayam/daging double
RM3
Burger ayam/daging special
RM3.50
Bagi org duk putrajaya, nak p beli, lokasinya...kat trafik light sekolah agama kg. dato' abu bakar baginda, nak dekat, kuar ikut gate 1....kedainyer biasa2 jer, biasa pakcik or anak die yang jual...

7 comments:

umilia said...

ish..sdpnye..tp klu aku mkn ni tak leh membantu pengeluaran susu di tetek ku la..so kene mkn berat skit..klu ikut aku mkn yg simple2 cmni da knyg da..teliurnye aku..

Siti said...

siti suka gak mkn burger yg jual terpi2 jalan ni. kadang lebih sedap dari burger yg glemer2 tu...suka burger daging special..

MiSs TOrA said...

sdpnye br dok pk nk mkn burger ;p
murah nye ;hehe..nk cuba la nti tq share ye ;p

mamalieyna said...

hikhik..siap kasi detail location tu..sesekali layan makn burger or benjo sedap kan..! ^_^

Puteri Satu said...

akak pun gitu... kadang2 ada masa teringin sangat nak makan burger tepi2 jalan ni...

::Mamalyna:: said...

lia, yg tue aku tak tau ler plak...memang sedap wei...

siti, memang pun, burger tepi jalan nie lagi sedap dan terangkat dari yang fastfood tue...

miss tora, jom makan burger! syok sangat2 tau..hehhehe

Mama AqiL said...

Uish..knp aku tak tahu kewujudan stall burger sedap nie..harus g try nie..