Sunday, April 4, 2010

Sport's Day Lyna

Hari ni taska lyna wat sukan....so lyna yang kecik tue pun masuk sukan jugak....Ari nie ai, asben ngan mak pun bangun awal n bersiap p sokong cik lyna.... sape yang tau, dalam sukan nie lyna masuk pertandingan 'MAKAN BISKUT CEPAT-CEPAT'.....
Ni bebudak tadika, meka ada perbarisan....taun depan jika lyna masih di taska yang same, mungkin lyna dalam kelompok ini...
Banner 'TASKA GENERASI EDUCARE - ANNUAL SPORT DAY 2010'
mak ngan anak tengah tunggu turn nak bertanding, hehheheheh
ni ler rupa biskut yang perlu dihabiskan oleh lyna....
lyna dah ambik port dah....gaya nak terkam jer kat pinggan biskut tue...hehhehe
Sekali, cikgu die bagi arahan, kena berdiri belakang garisan putih....kami pun ke belakangler...bila cikgu jerit 1, 2,3!!! Bebudak nie lariler ke pinggan tue... tengok lyna, budak yang suka berlari...sengih jer sambil lari.... sila abaikan muka maknyer kat belakang tue yer....hehhehe
ragam lyna? Makan ngan penuh sopan santun.... ai dah terjerit2 kat situ, suruh lyna makan cepat2....tp lyna wat derk jer....
Akhirnya lyna dapatler adiah saguhati.... kalau dah makan sopan santun takkan jadi juara plak kan....heheheh....lyna bergaya ngan medal
Ni ler medal yang lyna dapat tuk taun nie....taun depan, ai perlu train lyna bersungguh2....hehehhe

Tamatler sudah sukan lyna untuk taun nie....

7 comments:

Mama AqiL said...

Tahniah lyna..saguhati pun ok per..janji ada masuk pertandingan..amboi..biler dpt medel terus tak pkai seluar yea..malu ler (<")

mamalieyna said...

alahai cumelnya program2 cenggini..^_^..lyna kn budak baik, harus makan sgn sopan santun..hehe..

::Mamalyna:: said...

anum, toce2....hahahah...nampak jer keseksian anak dara ai tue yer....

mamalieyna, tu ler...macam2 sukan tuk bebudak sebaya lyna...tp lyna masuk makan biskut sopan santun tue...hehehh

bukhairiah said...

dpt medal sampai tanggal suar ke cik lyna? hehhehee

::Mamalyna:: said...

mrs. bubu, medal tue lagi berharga dari suar...heheheh

Ummu Sofea said...

Salam

Sama le kita. Cuma saya tak nampak Lyna & her mummy pun. Mungkin orang ramai. Anak saya masuk juga. Dah ada 2 medal, kalau lagi 4,5 tahun lagi kat situ, hai berderet la medal cap sama kat umah nanti.

::Mamalyna:: said...

Ummu sofea, iye ker...aler, kalau tak bleh berkenalan...