Friday, April 2, 2010

Patah Lagi....

Patah lagi sarung pass keje ai nie....baru jer ai ambik casing nie 2 minggu lepas tp ari senin baru nie patah lagi.... ni cik lyna punya keje ler.... suka sangat main pass ai, p sangkut kat leher die, pehtu p sangkut kat mane2 ler... tak bagi kang, menangis tak hingat dunia so bagi jer lah main kan....

Izan, anum, nogha, lia, korang ada casing pass yang lawo sikit or tahan lasak dari casing ai yang ni? Ai nak wei.... kalau ada, plz roger ai...

4 comments:

*Miss Geli^ said...

takde arr wei

Delima said...

wakakaka.. pakai yg dibuat dr besi la..

umilia said...

takde la wei..laki aku pun mintak yg gomen nye ni..aku pun sll gak pth kat tmpt same mcm ko tu..sib baik kwn aku kat admin ade..so mintak ajela..hahahaha...ko tebuk je kat pas nye tu..sng cite..hehehe..

::Mamalyna:: said...

nogha, aleer, takde ker...baru nak mintak free...

delima, kalau bleh, memang nak yg besi punyer...baru tahan lasak, tp ofis tak supply lor...

lia, ye ker...leh ke tebuk kat pass wei...