Saturday, March 27, 2010

Terima Kasih Kepada Lelaki Berbaju Merah

Di hari ini ai nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada lelaki yang berbaju merah di dalam gambo ni kerana menjaga anak kita ngan baik di rumah kerana anak kita sakit mata semalam....

Punyaler bagus lelaki berbaju merah ni menjaga anak sampai anak leh tido 2 kali dari pagi sampai ke tengahari....kata lelaki berbaju merah, lyna kalau nak tido, kita kena tido sekali...so korang bleh fikir lelaki berbaju merah nie tido bape kali semalam yer...

For the first time jugak, si lelaki berbaju merah ni membasuh berak si anak....tu ler sebelum nie mengelat jer kan....semalam, si lelaki berbaju merah telah mendapat habuannyer.....terus si lelaki berbaju merah nie memberitahu isterinya yang lyna berak selambak.....ai tak bleh membayangkan camne ler ghuper si lelaki berbaju merah tue membasuh berak anaknyer....konpom wat muka geli geleman....

So far mata lyna dah ok skang, mujur kami cepat bertindak...dan sat lagi ai nak bersiap2 tuk pulang ke kg halaman di kolepih, pahang....balik untuk membawa mak ai duk ngan ai dalam sebulan dua coz kami merancang tuk bercuti2 malaysia....

HAPPY WEEKEND TO U ALL!!!!

5 comments:

~aSHa~ said...

ehehhehe...sib baik lelaki yg sedang tidak berbaju skrg ni kat rumah byk kali dah basuh2 bontot si anak...anak dah dua ni..kena la kan...

::Mamalyna:: said...

gidah, hahahaha... baguih mazri, hehehe...lehler tue wat no. 3...

bukhairiah said...

same la ngan mr bubu ai...klo basuh yak anak, bukan main jauh lagi muka dia...dr jauh dia cuci pkai getah paip je.huhuu tp dia mmg jd mangsa ai basuh yak anak...kekeke

::Mamalyna:: said...

mrs. bubu, hahahaha...main cucur air jer kat bontot bebudak tue yek...

.:fyzz:. said...

kena wat jadual gilir2 nih..basuh pungkoq anak heheheheh..