Friday, March 26, 2010

Bila Ler Terowong Di Malaysia Wat Cenggini


dapat dari emel, ni gambar keadaan dan suasana di dalam terowong di Jepun...cantik kan....sila ada lampu corak2....pokok yang cantik2....
Cuba bandingkan ngan terowong kat malaysia iaitu di karak ngan ipoh tue....beza tak? MEMANG BERBEZA.... kalauler malaysia transform terowong jadi lawo cenggini, alamatnyer leh sesak dalam terowong tue coz orang akan berhenti ambik gambo kan...

10 comments:

Mama AqiL said...

kalau mesia ada terowong cam gitu..sure lagi teruk jem wei..sibuk dok berhenti amik gambo dan berkelah...hahahahha

Anonymous said...

Kalau terowong kat malaysia camni alamatnya satu hari jer tahan.. pastu esok lusa semua dah rosak.. org malaysia bukan reti jaga harta benda pun

Anonymous said...

Kalau terowong kat malaysia camni boleh bertahan sehari jer lah.. esok lusa dah rosak.. org malaysia bukan reti nak jaga harta benda.. taman2 yg x berapa nak canggih tu pun abis rosak2 sana sini..

Ejamaria said...

alamat makin mahal la bayar tol...

..nOj.. said...

rajin la plak ko nk benti ambk gambo kan. jgn lupa tgn wat peace

MRS. K said...

lawo tu.. tapi i masok smart pon takot! cam takleh bernapas!

Siti said...

waaaaa..cantik sgt..mahu dua tiga kali duk ulang lalu...

Delima said...

alah.. terowong kat mesia ni hitam legam dan gelap ler.. penuh dgn asap dan segala-mala gas yg tak elok utk peparu.. hikssss...

::Mamalyna:: said...

anum, ye betul...termasuk kita ler antara org yang behenti ambik gambo kan...

anoy, memang betul pun...(sape ni?)

Eja, a'ah yek...kos cat tanam pokok bagai kan..

nojah, iyer...aku tangkap gambo sambil wat peace..

::Mamalyna:: said...

mrs. k, tu ler...kalau smart tue, rasa cam masuk dalam batu mane jer...

siti, hahahah...ulang alik banyak kali pun takpe sebab cantik kan...

Delima, tu ler keadaan terowong kat malaysia...bilaler terowong nak cantik cenggitu kan..