Tuesday, February 2, 2010

2 Februari 2010

Salam morning kengkawan semua... ari ni 2 Februari 2010 bersamaan 17 Safar 1431 Hijrah...Ada 2 perkara yg aku tau ari nie...

First - Lyna Going Back To Taska
Aduhai....pagi2 nie dah buat ati aku sedih dan sayu..... Ari nie lyna, aku antar semula ke taska kerana mak aku dah balik kg....pagi2 lagi bila cikgu ambik die, lyna dah menangis...kuat giler menangis....cuma ati aku cekal jer melangkah ke kete....kalau ikutkan ati nak jer masuk dalam taska n nangis sama2 ngan lyna (bleh yek camtu?)....Kesimpulannya, ari nie aku sedih yer....

Second - Besday Kak Ain
Hepi besday kak ain yang ke 31....kak ain adalah bekas officemate n housemate n roomate....die pindah ke tapah coz berkahwin n duk di sana....skang die keje di penjara tapah n dah ada sepasang cahayamata...

Sekian, laporan tuk ari nie...

5 comments:

..nOj.. said...

hehehe lyna nangis manakala daryn dh x nangis dh. kalau x tetiap ari nangis time anto skool

..nOj.. said...

eh lupa nk ckp. kalau dlu time anto daryn, pastu dia nangis. aku masuk kete mesti nangis tau. sedih betul nk tinggal anak. tu br nk tinggal duk taska. nanti nanti anak dh kawen, nk ikut somi. ntah meraung kot. hehehe

~aSHa~ said...

ehehe ejan ejan...kang tgari ko spt biasa la kan....

smlm ada ke kat umah?

hepi besday kak ain

::Kak Sambal:: said...

nojah, lyna sebab 3 minggu cuti duk umah, mak aku jaga...aku tadi sedih sangat2, memang nak nangis tp control depan asben aku..

gidah, thari aku duk ofis jer, dah tak p lawat lyna thari...aku semalam petang baru ada kat umah...

asputra said...

ooww..besday kak ain 2 feb ek..ijan still remember ek...time lunch tu lepak2 la kat ruang mkn teknikal tu...kongsi2 cerita..