Friday, January 8, 2010

Tonight I'm Going Fly to KB

Malam ni kul 9.35 mlm, aku ngan lyna akan fly ke KB....tujuan ke sana bukan tuk balik kg yer....I orang pahang, kolepeh mari.....hehehehe....kisahnya aku ambik mak aku coz abang long aku bawak mak aku duk ngan die since dari raya aji sampailer sekarang.....Mulanya abang aku nak antar mak aku terus balik kg....tp aku nak mak aku duk ngan aku dulu....dah lama tak jumpa mak dari raya aji lagi....rindu sangat2... so the better way, jimat masa...so aku ngan lyna p ambik mak aku naik flight jer.... Dah lama booking tiket ni since dari raya aji lagi.... rege tiket aku RM63 + airport tax RM6 = RM69....pehtu flate rate tambang lyna coz lyna masih under 2 years adalah RM50 + RM5 for convenience fee = RM55...Total semua RM124...Flight aku pun last flight, kiranya sampai KB nanti dalam kul 10.30 mlm....abang aku duk pasir puteh...katanya sejam dari airport kb tue ke umah die....

Aku balik pjaya balik ari esok, sat jer kan....jadiler tue....esok aku balik flight kul 11.45 dari KB....aku ambik promo tiket...rege tiket RM48 seorang, so total tiket tuk 2 orang RM96 + airport tax RM18 = RM144.....Time balik aku ambik luggage fee, coz beg mak aku besar kan...tak larat ler aku nak hand luggage...so kena bayar RM10....dan aku ambik set makan, nasik lemak RM8...Total semua RM192.....Mak mertua aku cakap, nasik lemak die sedap, tue yang nak rasa tue....beli satu jer, kongsi 2 org....jadiler nak merasa....

Perasaan aku skang, camnoler aku terbang berdua saja ngan lyna tue....harap2 aku bleh handle...biasaler lyna skang amat2 lasak yer...tak larat aku kadang tue nak menjaganya....harap2 okler lyna nanti...Doakan aku selamat pergi dan balik yer...AMIN....

p/s : asben aku syokler kami p ni, bleh die main badminton malam nie...tadi siap cakap ngan aku, masa antar kami nanti, nak bawak reket siap2 coz lepas antar aku, terus p main badminton...hangin jer aku okey!!!

1 comment:

ini reen said...

teringat masa reen fly ngan Aura..sib baik Aura tido time dalam flight..hehe..kejap jer ke KB tuer..45 minit ajer..tak sempat lyna nak melasak...heehhe