Monday, January 11, 2010

AJL 24

Habis sudah AJL 24....punyeler nak menunggu majlis berlansung coz asikler tengok iklan kat TV3 yang ally, cheryl ngan faizal tue....cam teruja jer nak tengok....akhirnya berlalu jugak semalam...

Komen aku setelah tengok AJL semalam adalah....semuanya best dan muzik irama yang segar...maklumler hampir semua yg masuk tue muda belia belaka....dan hampir semua adalah pendatang baru...yang otai sikit kumpulan estranged dan paling otai si penyanyi yg over gaya, samihah omar atau nama artisnya misha omar....

Perfomance diaorang yang bleh aku komen coz aku takdelah duk statik depan tv semalam coz ada tamu datang umah iaitu pojie & co.

Faizal tahir, dressing cam MJ jer...camne shila tu bleh ada atas pentas yek...
bunkface, last nyanyi muncul bebudak idola kecil tue...
aizat nyanyi lagu pergi tue, muziknyer bebetul menyentuh jiwa dan lagu kau aku tue, memang happy ler ngan bebudak pakai baju sekolah tue...
Black, muncul ke pentas dari bilik solek tp aku suka persembahan ngan MUH tue...
Yuna, alahai persembahan yang bersahaja, bak kata cheryl, nyanyi tak payah bukak mulut luas2..
Stacy, tarian die memang tak bleh lawanler kan...
Yang lain2 tue, pada aku biasa jer...

Persembahan opening yang CT tue, kira okler...tp napa nyanyi lagu MUH yek...sebab lagu tue lagu menang sebelum nie ker...

Persembahan penutup, yg jefrydin nyanyi tue lama sangat, sampai 2 lagu yang panjang2...tup2 ada gangguan kat tv....jay jay memang sporting, sanggup pakai rambut afro tue....dan amy search pun sporting jugak....pakai rambut palsu lagi...amy kan skang dah botak...bila kata search buat persembahan, aku terfikir jugak, amy camne...tengok die kuar ngan rambut palsu panjang tue...

Keputusan AJL semalam pun ok, tak bleh nak disangkalkan lagi....BLACK menang vokal...dan AIZAT menang persembahan terbaik.... aku tengok semalam, ada jugak lyana jasmay datang p tengok buah hatinya tue....tahniah jugak buat pengacara yang best tue...

Last but not least, HAPPY BESDAY KE 31 buat senior sekolah aku....dulu2 duk asrama kan, penah die pegi gate shop dressing pakai jeans ngan baju kurung kedah, bebudak asrama takde komen ape pun, ignore jer...tp cuba ada budak lain pakai, konpom kena kutuk punyer....mungkin skang, baju kurung kedah pun takde dalam simpanan die kan...maklumler skang dah glamer...kawen plak ngan org kaya....kawin sampai buat 3 majlis...sape yek besday girl tu? ....HAPPY BIRTHDAY TO DATO' CT NURHALIZA.... camneler majlis sambut besday die kali nie, grand ker bersederhana sahaja? Tunggu....

5 comments:

bukhairiah said...

huhuh xtengok mlm td...sibuk kt dapur mnyiang sotong n ikan y bli kt pasar mlm + majuk lg ngan mr bubu

mamaarifakeemaisy said...

tengok gak...lambatnyer nak habes..kita dh nantuk2 giler..tp mmg best kan..! mantop! ^_^.. pengacara pun menghibur hati!

~aSHa~ said...

aku tak tgk tibi dah skrg ni...ehehehe sib baik ko buat info ni..kalo tak langsung ketinggalan..hepi besday tok ti

..nOj.. said...

opening punye show mmg best la... dressing org kampung kte bkn main lawo lg... suka suka sgt suka

::Kak Sambal:: said...

mrs. bubu, alerr ciannyer...lama ke majuknyer..hehehe

mamalieyna, tu ler, lambat benor abisnya...ngantuk dah mata tp tahan jer...

asha, bistu ko tengok ape? bz bebenor ker?

nojah, iye betul...org kg kita lawo bangat tue...hehehe..