Saturday, January 30, 2010

Mau Makan Sendiri Kaedahnyerr....

Lyna sejak dah besar nie, macam2 perangai baru die kan....skang nie, kalau kita bagi die makan, dia mintak mangkuk n nak makan sendiri, lebih kurang daryn jer... suap masuk mulut sikit jer, yg jatuh kat luarnyer banyak....bila bersepah, aduhaiii....aku jugak yang kena kemas....
Cuma satu jer aku pasan lyna nie, bila kita kasik die makan, dia tak duduk setempat tau....cam lyna, kalau aku kasik die makan, aku just duduk jer atas kusi n aku suap makanan kat die....pehtu die p merayauler, p sane sini pehtu datang balik kat aku sambil cakap 'nakkkkk' then aku suapkan makanan lagi pehtu die sambung round2 lagi...cam tue ler seterusnya....kadang tue ambik masa 20 minit nak abiskan makanan die tue.... mak aku kata, tu ikut perangai aku masa kecik, mak aku cakap aku pesen makan merata....hehehehe...nak wat camne kan, dah lyna tue anak ai...

No comments: