Saturday, January 30, 2010

My Skin Care...

Kat muka aku skang, ari2 wajib pakai tiga mende nie.... Dedulu aku pakailer jugak produk2 kecantikan muka kan...tp bila abis jer, aku mulaler tak beli pehtu tukar produk lain plak.... last2 aku pakai jer produk from cosway n safi....murah pun murah n berbaloi2 pada aku....Muka aku ni ada banyak bekas jerawat.... dedulu ler time gatai, berterabur jerawat naik....dahler naik jerawat batu n dalam satu jerawat tue kadang ada 3 mata tau....kalau nak picit pun, kene tunggu tiga2 jerawat tue masak....oooo siksa jiwa raga..... pehtu nak tunggu ilang parut, lama giler.... Tp setelah pakai 3 produk nie, aku terasaler perubahan die even tidakler cepat tp aku tau kulit muka aku ada perubahan...kira ok ler....

aku cuci muka aku ngan produk cosway BIOGLO GOATS MILK - FACIAL CLEANSER....satu botol ni leh tahan lama tau....just cuci muka jer, bukan p sapu kat badan kan..
pehtu penyegar aku pakai TONER SAFI BALQIS....alamak!!! dah tinggal sikit, nanti kena beli nie... curah jer kat tapak tangan pehtu tepek2 jer kat muka n biar die serap n kering sendiri...dan terakhir sekali, KRIM KECANTIKAN SAFI RANIA GOLD....sebelum ni aku pakai krim ni tp safi balqis punyer....tp disebabkan usia dah asik bertambah kan, aku cuba pakai Safi Rania Gold plak.... aku tengok lebih kurang jer krim ni cuma safi balqis tue kaler cam pink2 sikit kan, krim rania gold nie cam kaler kuning2 tanah gitu....
dan complete pakai semua nie, bedak aku just pakai cosway jugak, bedak miyami...pehtu alat mekap lain, cecampur jer aku....maybeline ada, avon ada, silky girl ada dan yg tak brand pun ada, hehehehehe...
korang plak pakai ape? shareler sikit ape yg korang tepek kat muka korang...

1 comment:

Unknown said...

Pencuci muka: Sabun Pati Kulit Kayu Manis+Lumpur Laut Mati

Toner:T3,Cleopatra - jarang dah pakai

Pelembab Malam: Safi Balqis Perfect 10 - baru beberapa weeks try

Krim Siang: Safi Rania Gold - kwn bg try..

Bedak Compact: Maybelline. Dulu Miyami. Nnt Pixy kot. haha

Lain2: Campo2 juger..
ngaaaaaa..