Friday, January 22, 2010

Kisah Di Satu Pagi

Aku cam biasa, memang org yg awal bangun kat umah aku tue....bukan kul 4:30 pagi cam izan...tp dalam kul 6:15-6:30 gitu....dah siap mandi, solat n pakai baju semua....aku pun bukakler lampu bilik, asben aku tak bangun lagi...aku dah kejut tp masih liat nak bangun....sekali aku tengok lyna tido gaya gini....

Aku : Abang, tengok lyna tido mulut ternganga (pehtu aku gelak)
Tetiba asben aku ngangakan mulut die...
Aku : Abang nape? ejan kata tengok lyna tido sampai mulut nganga...bukan suruh abang nganga mulut
Asben aku tutup mulut balik....tp still lagi dalam keadaan blur n mamai...

Sabo ajelah, org suruh tengok anak, die plak ngangakan mulut....hehehehe...kesimpulannya, JANGAN BERCAKAP NGAN ORG YANG MAMAI...

8 comments:

mamalieyna said...

ekeke..mamai pun leh lagi ikut arahan...cuma arahan tak dengo ngn jelas..ekeke...lawak la..!

::Mamalyna:: said...

mamalieyna, hehehe...tu ler pasal...yg asben dengar NGANGA jer...sape nganga, die tak tau...

Zimah's Depart said...

lawak betul le encik hilmy tu..hehe..

..nOj.. said...

yg dia pg nganga tu tuk tujuan ape? ingat ko nk suap makanan ke

::Mamalyna:: said...

ziemah, tu ler en hilmy, hehehehe

nojah, aku lagiler pagi tue, tetiba die nganga...mengengkeh aku gelak tau...

::Ayahlyna:: said...

Amboiii sesedap rasa angpa kutuk aku no..tak pa tak pa

::Mamalyna:: said...

alamak!!!!! ayah lyna marah no....hehehehe...sowi..

~aSHa~ said...

wei abang hang tu nganga lain kalo time pagi2...

ko beruskan la gigi dia..ahahahah (gelak jahat ni)