Monday, January 18, 2010

Kasut Baru Ku bukan Kasut Baru Mu

Dalam entry lepas, aku ada bitau yg aku beli sandal baru sebab aku nak attend kursus kan....kiranya nak naikkan semangatler p kursus tue, harus ada ape2 nak rewardkan kat diri sendiri kan.... Kursus aku mula esok sampai khamis tp BELUM KURSUS MULA LAGI, AKU SUDAH RASMI PAKAI SANDAL BARU MAAAA.....

Nampak sangat aku tak sabo nak tunggu ari esok kan, hehehehehe....fedulik!!!! Setelah dipakai, perasaan aku sangat syok coz sandal2 ini amat2 selesa... Nak beli? P ler JJ, ada diskaun 50% lagi....

Sekian,
Aku yang pakai sandal baru

9 comments:

Maswani said...

wah..dh ada kasut bru utk Januari ye..
cantik.. slmt berkursus..

::Mamalyna:: said...

hahaha...kasut award diri sendiri...taun lepas tak cukup kursus, tue yg pulun awal tahun dah mintak kursus dah..

MRS. K said...

inai di kaki...

mamalieyna said...

hehe..benda baru mmg tak sabo2 nak pakai tau! ^_^...

Echa said...

aku ingat kaki pengantin mana la tadi wei.. heheheeheh

..nOj.. said...

aku pun ingat kaki pengantin, hahaha. wei kursus mende

::Mamalyna:: said...

mrs. k, hahaha..inai di kaki...kat kaki jer pakai ina, tgn malas...coz pakai inai segera kan, pagi nie merah cantik jer...pehtu bila dah wat keje umah, basuh pinggan bagai, esok dah jadi kaler oren...lusa terus malap!!! heheheh

::Mamalyna:: said...

mamlieyna, ye betul....aura baru tue yg wat tak sabo..

::Mamalyna:: said...

echah, inai pengantin lama nie...

nojah, saje aku pakai coz nak mengimbas kenangan lalu, cewahhh...kursus kawalan dokumen kat pej. keselamatan jpm