Monday, January 18, 2010

Ini Bukan Nugget Cap Ramly atau Ayamas

Nugget bukan sebarang nugget...ni nugget yg tak payah goreng.....bukak jer plastik n bleh terus NGAP.....rasa pun sedap.... Nugget ape? Nugget nie haaa

*



*
*





*
*





*
*




*
*




*
*




*
*

Nugget MILO!!!!! tak percaya, cuba try beli....memang sedap....aku kalau setiap kali pegi petronas, mesti aku beli nugget milo nie....rege RM1.60 sepeket....dalam die berketul2.... pehtu rasa kruk krak plak....oooo amat2 heaven.... Ingat lagi masa kecik2 dulu, aku org susah....arwah ayah beli milo tin kecik jer.....milo kan mahal...dulu nak beli coklat cam cadbury or vochelle tue, tak mampu...sekali sekala bila ayah kuar p jalan, baruler die beli coklat tue....tu pun seketul yang kecik jer.....aku kalau rasa teringin nak makan coklat, aku cedokler milo sesudu ke dua sudu, pehtu letak dalam cawan...aku biar dulu lama sikit coz nanti milo tue keras sebab kena angin kan....pehtu makanler, time tue milo tue cam pekat2 sikit....rasa die, macam nugget milo skang nie.... tadi pagi, aku dah makan abis satu peket dah...esok2 aku beli lagi ke?hehehehe

5 comments:

ratna said...

ntah ngapa kalau saya mkn nugget milo mesti lidah saya sakit lepas tu.

mimis said...

Owh.. dulu saya suka gaks beli nugget nih. mmg sedap. Tapi skrg dah lama x beli.. xtau nape.. huhu..

::Mamalyna:: said...

kak ratna, iye ke kak..lidah saya ok jer...lagi lidah mintak suruh suap lagi, hehehehe

mimis, aik...nape tue, cuba beli lagi, hehehehe

..nOj.. said...

aku pun slalu biar kan milo jd keras pastu mkn konon2 gula2 la. xpun letak ais, letak air sket je. pastu letak milo byk2. mkn sedapnye

::Mamalyna:: said...

nojah, ooo lagi kretif, hehhehehe...sedap kan...