Thursday, January 14, 2010

Cabutan Bertuah MDM 2010

Kawan aku sorang nie namanya HASHAZIDAH...die punya nama glamer ASHA tp aku selambah panggil die GIDAH... Mama MDM ni buat cabutan bertuah plak sempena besday anak2 die MDM tue...Makanya sebagai kawan yg kekadang tue dikata aku nie jarang tinggal komen kat blog die, aku join CABUTAN BERTUAH MDM 2010 nie....

Kepada Gidah, aku menghargai ko sebagai kawan aku, aku letak giveaway ko nie di blog personal aku tau... mana tau, kut2 aku dapat gift coklat ker.... So meh join giveaway ni....tarikh tutup 10 Februari 2010.

Gidah, maneler tau, kut2 anak ko cabut nama aku nanti, ko jgn tukar nama org lain plak tau...hehehehe

2 comments:

~aSHa~ said...

ok...sudah dilawati..

terima kasih kerana menyertai cabutan bertuah MDM 2010..

good luck

p/s ooiitt jgn tertera nama penuh sgt...nanti senang org google...ehehehe..tak pasal2 aku glamer mcm siti nurhaliza plak...

::Kak Sambal:: said...

gidah, tq kerana melawat...ingat aku pesakit duk kat spital ke, hehehehe