Tuesday, December 29, 2009

Yeayyyyy.....Menang Giveaway....

Dalam minggu lepas, aku adaler masuk giveaway yang dianjurkan oleh mama balqis sempena second annivesary perkahwinan die kan....Entry aku adalah INI....tarikh tutup giveaway adalah 24 Disember ari tue....pemenang giveaway dipilih melalui random.org dan dah kuar pun resultnyer.....syukur alhamdulillah....aku antara 3 yang bertuah.....tq so much kepada mama kyra yg sudi menaja adiah giveaway ini..
Dan ini adalah adiah yg bakal aku dapat nanti...

Cube Perfume for Men

rezeki asben aku tuk menambah koleksi perfumenya...

Buat Mama Balqis, TQ So Much

5 comments:

bukhairiah said...

tahniah...smlm nmpk gak nama mamalyna dlm result tue...huhuu baca mandrem pe ek?

..nOj.. said...

huh asek asek ko je ye menang... bencik

.:fyzz:. said...

ish ish tak leh jadi nih asik2 hg yg menang (dengan nada penuh jeles..) hehe pepun..mmg luck hg ejan wey..tahniah la menang lagi..best tui asik2 dpt adiah ja..kalau rasa dh byk dh dpt hadiah pos la kt aku barang satu atau dua..yer hihiks.

::Mamalyna:: said...

mrs. bubu, tq...mandrem ape? rezeki asben kut...hehehe

nojah, ko jeles ker...nasib baik aku menang giveaway nie..kiranya blehler mengubat ati aku yg lara coz tak menang teka duit syiling ko...hehehehe

pijot, sila jgn jeles tau...toce2..kut ada terlebih nanti, aku pos kat hang no..heheheh

cubeperfume said...

Tahniah daripada pihak Cubeperfume,