Monday, December 28, 2009

APPETON

Selama nie kan lyna memang makan main2 tau.....kalau makan tue, 3 kali suap jer yg die bebetul makan, pehtu mulaler makan main2, kita suap, die luah balik makanan tue....aku kalau masak bubur lyna tue, bukan genggam tau, main jemput jer, itupun belum tentu abis.....minum susu, bleh tahan kuatler....

Pehtu 2 minggu lepas, lyna tak sihat, demam+selsema+batuk ngan cirit birit....riso sangat, iyeler dahler tak nak makan, cirit birit plak tue....aku riso lyna terhidrat jer....so far masa tue, lyna aktif jer....ligat jer main....

End up, aku p terjah farmasi dan tanya ada tak ape2 vitamin yg bleh kasik anak aku yg berumur 1 tahun 3 bulan tue berselera makan....dan farmasi tue kasik aku nie....APPETON SYRUP....cara nak kasik makan, just bagi direct @ campur dalam susu @ campur dalam makanan....sekali bagi 1.0 ml sekali sehari....aku kasik lyna direct jer....nasib baik lyna bleh terima coz aku kasik scott imulsion, lyna reject....so far, alhamdulillah.....syukur sangat2 lyna dah berselera makan...nak2 plak skang nie, dah pandai mintak makan kan.....sikit2 NAK....NAK....

ni ler appeton yang aku beli tue

No comments: