Thursday, December 10, 2009

Khas Buat MakNgah Yang Jauh Kat Vietnam tue...

Pagi tadi ayah cakap, ari nie naik kete mak ngah coz kete mak ngah dah 4 ari tak jalan....before p school, ayah singgah petronas, isi minyak kete mak ngah....Pehtu kami ngan smoothly meneruskan perjalanan ke ofis mama.....park tepi jalan, pehtu mama jalan laju2 p naik punch card...masa tunggu mama tue, ayah pakaikan lyna spek mata mak ngah yang mak ngah gantung kat cermin tue....

lyna pinjam sat yer....lyna rasa cun bila pakai tp spek nie besoler pulok...
dah pakai spek cenggini, lyna landing baik punyer atas peyut ayah tue....pegang stereng kete sambil berangan bila besar nanti, lyna nak drive kete....bila mama sampai kete, mama xcited tengok lyna...lyna ape lagi, terus wat muka cheeky ler....pehtu lyna posing baik punyer....dan mama snap gambo....
amacam? ok tak...

saya pandai tau, bila spek tue jatuh bawah sikit dari idung saya yg tak bape nak mancung nie, saya tolak spek saya ke atas balik.....see, bleh nampak mama snap gambo saya kat cermin tu kan...
dan ini gambo terakhir saya bergaya ngan spek mak ngah....coz mama nak simpan spek mak ngah balik....mama tu takutler kut2 saya patahkan spek mak ngah...nanti mama kena ganti balik spek tue kan....

tukang taip bukan tukang paip,
mamalyna

3 comments:

.:fyzz:. said...

amboi sakan anak dara hg nih ejan wey..kan main..stylo mylo..

Anonymous said...

pasai lyna apa pun mak ngah tak marah..pakai la spek tu melaram..ee geram sungguh la..anak nakan sapa tah yang comey tu..

::Mamalyna:: said...

pijot, ayah die yg start melaram dulu...hehehe

eda, ye ke mak ngah?...lyna dah makin notti skang nih..