Tuesday, December 15, 2009

HAPPY WEEDING ANIVESERI

Akad Nikah : 15 Disember 2007
Sanding : 16 Disember 2007
1st Aniveseri = 15 Disember 2008 = Lyna 3 bulan

2nd Aniveseri = 15 Disember 2009 (today!!!!) = Lyna 1 tahun 3 bulanSyukur alhamdulillah, perkahwinan kami telah menginjak ke angka 2 tahun
syukur alhamdulillah kerana kita masih kekal dan cekal menempuh segala cabaran
Syukur alhamdulillah kerana kita mempunyai seorang cahayamata (buat masa ni:P) yang comey, nakal pun iye jugak yang menyerikan lagi perkahwinan kita
Semoga kita kekal bahagia selamanya...
MOHD HILMY BIN ABDUL JALIL, I LOVE YOU SO MUCH

11 comments:

*Miss Geli^ said...

syukur alhamdulillah..

semoga hidup dikau sekeluarga dirahmati Allah dan dilimpahi rejeki..

aminnn

Echa said...

epi anniversary ije... moga dipanjangkan jodoh dan berkekalan hingga ke akhir hayat... aminnnnnn...

::Mamalyna:: said...

nogha, tq so much...ingatkan tarikh lahir anak ko blehler sama ngan aniveseri aku, senang aku nak ingat..hehehe

echah, tq so much...aminn

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

Happy Anniversary ijan & suami .. semoga ikatan perkawinan kekal hingga ke akhir hayat.. amin

bukhairiah said...

hepi anniversary...smoga bahagia hingga akhir hayat,n btambah2 rejeki...

reen said...

kak ijan..kejap jerk rasanya 2 tahun..hehe..selamat ulang tahun perkahwinan semoga kekal dan bahagia wat selama-lamanya...

**nota antu kaki : bila lyna nak dapat adik ..heeh..

..nOj.. said...

syukur jugak... tahniah weh... moga kekal la selamanya...

**gambo today menyaksikan lyna dgn muka yg kesian sbb terhimpit hahah**

::Mamalyna:: said...

kak mimi, mrs. bubu, tq so much

reen, tq...adik lyna belum lagi diproses..hehehe

nojah, tq yer...cam hareeeemmm jer komen ko yek...lyna tersepit ngan mama n ayahnya yang gebu itu..hehehe

iedaLUVsham said...

epi eniberseri!!! semoga bahagia hingga akhir hayat!! :)

pssstt..g kenduri ameh tak nnt? leh jumpe :)

::Mamalyna:: said...

ieda, tq so much...tak dapat p kenduri ameh tue...coz bertembung ngan kenduri sambut menantu adik ipar...kalau jumpa, bleh peluk cium amanda kan...

~aSHa~ said...

tahniah, semoga bahagia hingga ke syurga ye....semoga kamu berdua bertemu kembali di syurga..alam yg nyata